Path, Life, Journey....

She flows with the wind, chasing her dreams ♥ lying on the grassland, dreaming how her future would be.

im gonna post something really random today....

im happy..
been bz with assignments few days ago...

went to watch movie,the Tsunami... with xiu wei yesterday.... the movie was good!! =)
i know xiu wei kind of miss me already LOLLLLL.... hope xiu wei's not reading this post...

going to mid valley with my besties, jing pei, allyssa, jinny at 12......
predicted someone's gonna mention someone's name and we'll be bitching about tht someone...
so-cant-wait-for-it!!! *hint*hint* someone we know since sec school......
we bitch about u not becz we jealous of u *U* think too much WAHAHAHAH...

today is mooncake festival.... wish everyone happy and healthy...
remember to drink lots of water if u have eaten too many mooncakes these few days....

miss my hunny bun soooooooo much.... i know he misses me as well.... at least more than i do =P
oooppppppsssssss!!

this semester we had missed a few classes due to diff occasions.... tiap tiap hari holiday!!! zzzzz..... anyways i enjoyed my holiday... so i shouldnt complaint about it... hehe =X

we're learning Filipinos' way of writing news!!! shoooo funny hor.... he's a lecturer we cant do anything.....

should i cont degree or should i not?..... arggghhh....(if im going to proceed to degree KDU definitely not my 1st choice of university.... or maybe i should cont my degree in any sg media university)

next week is mid term... and im still not in de mood to study.... i hate books....

i need some frens in sg (some real frens, wish i can bring along all my besties to sg... someone who doesnt bother to compare who is prettier[so childish lah] and just to let yall know ppl who kept telling others about themselves are pretty most of them are ugly they compare just to make themselves feel better..LOSERS...) if nt i'd have rotten in my bf's house every single day!!...

ask me why do u go to ur bf house when there's nothin to do???...
imagine if u have a bf/gf very far away from u.... of cz u wish tht u can be by his side for a longer period.. none of u would understands unless ur bf or gf is damn far away from u and u're only be able to see he/she once a month....

hopefully the stupid french lecturer like our photographs...!! fashion magazine shoots... gonna show yall soon when it's done... im quite happy with our photos actually... need to re-shoot some of the pics...

i wanna be rich... wanna have chanel, wanna have hermes, wanna have lots and lots of LV and gucci, jimmy choo..... tht's y i think i wanna have my own business to achieve my goals (handbags dream)

yes!! im materialistic.... i work to adore myself... not work for the sake of living....
ppl all so kiam siap to spend their money on themselves and they cant bring along the money with them into coffin....REMEMBER u only live once!!...

im so poor now!!! soooo soooo poor.... im a poor student!!!.... every month seems to have financial issues LOLLL!!!.... i dont know how to manage my own finance even though there arent much... but can someone teach me how to save????

argh!! i guess tht's all i wanna talk about.... this is a real random post.... no direction geh... ZZzzzZzz... going shower and get ready to shop and gossip with my girls... cant wait HAHA!!....

hope yall enjoy reading lah..

michyloh.blogspot.com

0 comments:


de Author

me,myself and i

they say woman shall nvr reveal their age after their 20th golden birthday.. i gotta agree with tht!!
im a lady who wants everything in this world...
very materialistic indeed.

cosmetics are my bodyguard...i feel insecure without it
handbags are my partners.. i need to have it with me..
shoes are my friendships... i could nt live without it...

♥ ppl with real personalities.. and i believed in KARMA...
i live like a typical lady and pampered like a diva by my boyfriend ♥
my man is everything..♥ ♥ ♥


I love and enjoy my life..
stepping out on different paths and experience different lifestyles is my goal...
to meet nice peeps around the world...

love me not?
i write to express, not to impress...